|
Post by Niphedoria on Apr 7, 2008 19:56:10 GMT 1
Nightie rystede lidt på hovedet. "Honey..?" Sagde hun stille. Havde han kaldt hende 'honey'? Det hele var altså helt forkert, og vendt på hovedet! Hun skulle jo hade ham, og ikke være hans 'honey', hvad det så end betød! Men et sted gjorde det faktisk ikke noget. Hun havde ikke følt sig 'afholdt' på den måde i et stykke tid, at hun var nødt til at opsøge det hos en anden. Ja, det var der ikke så meget at sige til.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 7, 2008 20:08:42 GMT 1
"Ikke for noget, meeen..." Élan skævede lidt til hende. "Har du været sammen med andre end Ronakk før?" Han lænte sig op af Vindueskarmen med ryggen til og så på hende med et spørgende udtryk. "Det har du da, har du ikke..? Jeg kan erlig talt ikke forestille mig andet."
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 7, 2008 20:28:35 GMT 1
Nightie smilede. Det spørgsmål havde hun ikke lige ventet... Betød det at han synes hun var 'god'? "Nej, det har jeg ikke. Heh... Ad'ronakk var den første." Hun tænkte igen tilbage på alt det hende og Ad'ronakk havde lavet sammen. Den gang i skoven, den gang ham, Ad'mina og Enedar var kommet i totterne på hinanden, første gang i Vindarro, og så videre. Havde det været det værd? For ikke at glemme savlerne! Og alle skænderierne!
|
|
|
Post by Administrator on Apr 7, 2008 20:33:29 GMT 1
"Jeg kan ikke forestille mig at have viet hele sit liv til kun én person på den måde." Sagde han med et roligt smil. "Men jeg har jo også haft noget længere tid til lidt af hvert" (Med hensyn til sin alder.) "Nå, men så ser det jo ud til at jeg er nummer to i rekken." Han smilte venligt til hende. "Hvis du bliver trær at Ronakk, så er jeg her, Honey."
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 7, 2008 20:47:39 GMT 1
"Det tager jeg som et venligt tilbud..." Nightie tøvede lidt rundt. Ledte efter nogle ord der kunne forklare hvordan hun havde det med Ad'ronakk, uden at det virkede til at hun bare prøvede at komme af med sine 'følelser', fordi hun ikke havde andet at snakke om. "Det er ikke så nemt at være forlovet med Ad'ronakk, som de fleste tror det er." ..Pokkers savlere!
|
|
|
Post by Administrator on Apr 7, 2008 20:51:59 GMT 1
"Hm?" Élan lagde Armene over kors og så på hende med en spørgende mine. "Tell me about it..?* Åh - forkert sprog, undskyld... Fortæl mig om det? Erlig talt kan jeg godt forestille mig at Ron er en hel del besværlig ind imellem. Han har det med at være en opmærksomhedskrævende fyr..!"
*: Endnu engang tog jeg et sprog og gjorde det til Engelsk, så vi fattede det. XD Denne hér gang var det Elversprog der skulle laves om, åbenbart. ^^
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 7, 2008 21:04:34 GMT 1
Nightie blev næsten helt overrasket over at han ville høre mere. Det var normalt ikke noget mænd gad høre om? "For det første ved jeg aldrig hvor jeg har ham. Han kan være glad, men bare jeg siger det mindste forkert, så bliver han sur på mig og gider ikke have noget med mig at gøre. Han er heller ikke meget for Enedar, du ved, Ad'minas og min ven, fordi ham og jeg en gang kom lidt for tæt på hinanden... Men ikke tæt nok til at det var noget videre at bekymre sig om..!" Hun slog ud med sine hænder, som tegn på at hun ikke rigtig forstod Ad'ronakks tankegang.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 7, 2008 21:14:05 GMT 1
"Enedar?" Élan skævede til Nightie. "Det er da klart at han ikke kan lide ham - han stæler folks forlovede..!" Han gik hen og satte sig overfor Nightie igen. "Haha, se ikke så overresket ud! Vi elvere er gennemsnitligt mere pålidelige en mennesker, det har jeg da i hvert fald hørt. Men ja, du har ret, hans humør har altid svinget utroligt meget..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 7, 2008 21:21:25 GMT 1
Nightie gennemløb tingene med sig selv. Kunne hun nu stole på ham? Han havde jo bundet hende til en stolpe! men hun havde også bidt ham... "Og vi har slet ikke samme 'værdier'. Han sætter stor pris på ære, sit rygte, dem der synes han er ihh så åhh så utrolig. Og jeg kunne ikke ha' været mere tom for ære, om jeg så havde været en frø! Det kan godt være jeg har savlere, men jeg går ikke rundt og snakker med dem og flirter med dem." Hun kiggede ud af vinduet igen, hvor solen kastede lange skygger langs jorden. Havde hun været her så længe..?
|
|
|
Post by Administrator on Apr 7, 2008 21:29:47 GMT 1
"Jeg sagde det jo: Han er opmærksomhedskrævende!" Han smilte beroligende til Nightie der lignede at hun var ved at blive helt desperat. "Han elsker at være midtpunkt, og han kan ikke holde ud hvis han ikke er det. Sådan er det nu med de fleste administratorer! Ego-ficserede hele bundet! Men hvad er dine 'værdier' så? Hvad har du som han ikke sætter så meget pris på?" Han foldede sine hænder i skødet og lagde det ene ben over det andet - ikke fordi at det så feminint ud eller noget.
|
|