|
Post by Administrator on Sept 27, 2008 17:25:31 GMT 1
"Du er åbenbart en freds-freak lige som din søster, hva'?" Han smilede og begyndte at gå videre den retning de var kommet fra. "Hvis man nævner krig eller smerte for hende - bare en hentydning - så flipper hun helt ud. Hendes rekort i sære reaktioner har været at rejse direkte ind i elvernes lande, selv om hun var - på det tidspunkt - forlovet med en af de personer som elverne hadede mest af alt... Det var faktisk ganske underholdende." Han smilede ved tanken. En helt normal humor havde han ikke.
|
|
|
Post by Niphedoria on Sept 27, 2008 20:16:48 GMT 1
"Hahaha! Det kan sagtens passe. Nightie er måske ung og lille af størrelse, men hun har store tanker om ting der virkelig kommer tæt på hende. Men hvorfor tog hun til jeres land? Hvad var grunden?" Mara kiggede op mod loftet af salen, og faldt næsten helt bagover bare for at krænge sit hovede så langt bagud.
|
|
|
Post by Administrator on Sept 27, 2008 20:22:22 GMT 1
"Wowow - Pas på dit balance-punkt!" Élan lagde en hånd på ryggen af Marantiké for at han ikke skulle miste fodfæstet helt. "Vi er ikke i vand - du kan ikke bare trodse tyngteloven* som du kan dér!" Han smilede og vendte så tilbage til spørgsmålet. "Som jeg allerede har konstateret: Hun er imod vold. Måske havde hun bare ikke lyst til at slå mennesker ihjæl..?"
*: Tyngteloven? Var elverne så langt fremme i deres viden på det tidspunkt? Hold da op, hva? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Sept 27, 2008 20:39:56 GMT 1
"Underligt. Jeg er vant til at kunne flippe rundt både den ene og den anden vej. Men det går ikke her oppe." Han lænede sig frem igen og genvandt balancen. "Men tro ikke, at Nightie ikke kan slå ihjel. Det kan hun sagtens, hun har jo gjort det før." Mara hilste på nogle tjenestepiger der kom gående forbi dem, med bakker og alting.
|
|
|
Post by Administrator on Sept 27, 2008 20:44:31 GMT 1
Elveren løftede det ene øjenbryn med et rigtigt nånåda-agtigt udtryk. Knægten er populær! "Gjort det før?" Élan stoppede op og trak sit sølvhvide hår til siden fra nakken. "Ja, hun forsøgte også at få mig rydet af vejen et kort øjeblik..! Det står godt til øret, ikke sandt?" Elverens nakke var stadig rød og der var dybe flænger ned i huden. Heldigvis var det ret godt på vej mod at blive normalt igen. Ad'shina havde gjort et eller andet samtidig med at hun havde ordnet pilen i hans brystkasse.
|
|
|
Post by Niphedoria on Sept 27, 2008 20:59:33 GMT 1
"Oh!! Hun har altså haft fat i dig? Interessant. Jeg havde godt mistanke til det, troede bare ikke hun virkelig ville gøre det." Mara kiggede eftersøgende på flængerne. Han kunne sagtens genkende dem, sådan nogle sirene flænger. Dem havde han før set mænd der havde. Døde mænd, selvfølgelig. "Du har været heldig, hva'? De tegn er meget tætte på det totale højdepunkt fra hendes side. Jeg er overrasket!" Han smilede og klappede en enkelt gang i hænderne.
|
|
|
Post by Administrator on Sept 27, 2008 21:14:34 GMT 1
"Heldig?" Han skævede mistroisk til Marantiké. Han havde bukket sig lidt forover så han bedere kunne se sårene. "Jeg er en af de mest omtalte krigere af vor tid, hvad havde du forventet?" Han rettede sig op og lod håret falde bagover igen. "Men jeg var muligvis selv en smule skyld i at hun flænsede i mig - det er svært at sige." Han lagde sin ene hånd så sin venstre hofte. "Apropros kriger, hvor i dronningens navn har jeg lagt mit sværd?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Sept 27, 2008 21:26:10 GMT 1
"Ja, heldig. Har du aldrig lagt mærke til, at Nighties negle bliver en lille smule længere, når hun er i den slags humør? Helt ærligt, hvad havde du troet hun havde flænset hendes to "opgaver" op med?" Mara grinede lidt igen. "Måske har du glemt dit sværd oppe hos Ad'ronakk? Eller i dit kammer, hvis du altså fik sådan et tildelt?" spurgte han.
|
|
|
Post by Administrator on Sept 27, 2008 21:30:34 GMT 1
"Nej, jeg brugte hele min rejse-opsparing på et nyt her forleden. Det var ikke engang særlig godt me- Vent lige..!" Élan stoppede op, drejede rundt og greb Mara om den ene overarm. "Hendes hvad?!" Han havde et fast greb der ville noget, det måtte man give ham. Endda fordi at det ikke engang var bevidst. "'Opgaver'?!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Sept 27, 2008 21:41:27 GMT 1
Woow! Der var vist noget som nogen ikke vidst noget om. Men nu kunne Mara lige så godt sige det, ikke? "Ja, opgaver. Sirener skal slå mindst 2 personer ihjel, hen mod sluningen af deres optræning. For at få helt styr på, hvordan man gør. Du ved, hun lokker dem, kører dem helt ud, slår dem ihjel og ofrer deres indvolde til Guderne." Han forklarede det på en typisk måde, som havde det været en hel almindelig ting, hvilket det også var, for ham.
|
|