|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 17:25:12 GMT 1
Ad'ronakk så mod himlen der blev lysere og lysere. "Jeg skulle aldrig have nævnt det!" sagde han og strøg hende over håret. "Du skal ikke gå og bekymre dig om mine problemer! Og tro mig, det gør du, hvis jeg fortæller dig det!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 17:55:37 GMT 1
"så sig det da!" Nigthie var ivrig efter at får det at vide. Hvilken slags personlig mening kunne man bekymre sig om?? Hun MÅTTE vide det!
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 17:59:15 GMT 1
"Det er noget der angår dig..." sagde han stille. "Og mit barn, som mulig vis er født... Og jeg vil bare ikke skuffe dig eller gøre dig bange eller ked af det..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 18:01:14 GMT 1
"det gør du sikkert heller ikke! Som du har opdaget, er jeg ikke så nem at gøre negativ" Nightie smilede til Ad'rónakk igen.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 18:13:17 GMT 1
"Godt så..." sagde han til sidst. "Du ved vel at det er Den 1.fødtes 3.fødte der skal regere hovedstaden? Jeg er den 1.fødte... Og det er min 3.fødte der skal regere en dag..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 18:15:02 GMT 1
"Ja?" Nightie havde aldrig rigtig tænkt over det, udover de får gange hvor Ad'mina havde snakket om det.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 18:19:26 GMT 1
"Tjoh..." sagde Ad'ronakk vemodigt. Nej, hvor han dog fortrød at han var begyndt at fortælle alt dette!! "Jeg er ikke engang sikker på om jeg har mit 1. barn end nu..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 18:20:40 GMT 1
"Og...?" Nightie ventede stadig på at han kom til sagen.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 18:23:45 GMT 1
"Og..." han tøvede. Hvad var det dog han havde rodet sig ud i ved begynde at fortælle dette hér? "Hvis jeg ikke snart finder nogen der vil give mig de 2 næste, vil arvefølgen ikke gå videre i min slægt! Det lyder nok ikke så slemt for folk der ikke kommer fra Adelige familier. Men tro mig, det er slemt... Meget slemt."
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 18:29:33 GMT 1
"Med det mener du det, jeg tror du mener, som jeg ikke ved om du mener?" Nightie havde sine anelser... mente han det seriøst?! Ad'rónakk var nok ikke typen der spøgte med sådan noget. Men for shite sake... hun var jo kun 14??
|
|