|
Post by Administrator on Feb 26, 2009 22:03:00 GMT 1
"Jeg vil råde dig til at vente til efter hele elvar-situationen med et se din bror" Sagde Elan, som ikke kunne lade være med at sende et smil til tjænestepigen. Hun vedste ikke hvad hun skulle gøre, andet end at smile og blive totalt rød i hovedet igen. "Og en af mine råds-medlemmer har styr på vores lille engel." Ad'ronakk smilede beroligende til hende. "... Definér opkvikkende?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Feb 26, 2009 22:10:12 GMT 1
"Okay, godt nok, godt nok." Så der var helt styr på barnet. Nightie anede intet om rådsmedlemmerne, men gik ud fra, at de måtte være mennesker der var en lille smule støvede. Ikke at der var noget galt med det, nej da, selvfølgelig ikke. "Og jeg skal ikke vente med noget, jeg skal se Mara nu. Ellers kommer jeg jo bare over det, uden at få snakket med ham. Du ved hvordan jeg har det med følelser. Jeg har sikkert glemt halvdelen af det, om en uge." Og vand. Vand havde hun brug for, kunne hun mærke. Noget var ved at bliver over ophedet. "Opkvikkende som i, noget der gør at jeg kan holde mig vågen indtil alt det her drama er overstået. Mine nerver er meget nedslidte for tiden, og jeg har virkelig brug for en genopladning."
|
|
|
Post by Administrator on Feb 26, 2009 22:18:08 GMT 1
"Nix, Du venter, Nightie!" Élan gik et skridt frem og greb Nightie om håndledet og begyndte at gå hen af gangen. Lidt nærvøs for, hvad hun ville sige til sin brors brækkede næse..! "Jeg finder dig noget alcohol, vand, hvad du ellers vil have. Jeg har også selv brug for noget til mine nerver..! Kom bare med hvis du vil med..?" "K-Karina" Peb tjenestepigen. Hun skævede lidt fra Ad'ronakk til Élandir, men besluttede sig så åbenbart for at gå med flertallet... Hun ville først gå helt i panik, hvis hun var alene med en af de 2 mænd!
|
|
|
Post by Niphedoria on Feb 28, 2009 21:40:59 GMT 1
"Jamen jeg vil virkelig gerne snakke med ham." Nightie satte en halv-forlangende mine op, skød underlæben lidt frem og rynkede lidt på sine øjenbryn. "Og du skaffer bare hvad du har lyst til, jeg kender ikke forskel på noget af det." Hun kiggede tilbage efter Ad'ronakk, men eftersom hun blev trukket i, gav hun op. "Fortæl mig hvor han er, og så finder jeg selv derhen."
|
|
|
Post by Administrator on Mar 1, 2009 19:01:48 GMT 1
"Tro mig, det kan godt tage længere tid end en halv time, at snakke ud med ham..!" Élan smilede alvorligt til Nightie. "Og hvis jeg bliver slæbt væk, så vil jeg gerne at du er der til at vinke farvel." Hen stoppede kort op, for at overveje hvor han så skulle gå hen af. Han besluttede sig åbenbart for at blive stående i indgangshallen - for det var der de var stoppet op - og vendte sit blik mod tjenestepigen. "Sig mig, kan du ikke hente os et eller andet at drikke..?" "Jo, sir!" Næsten råbte pigen og nejede. "... Drikker de noget med Alkohol, Lady Niphedoria..?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 1, 2009 23:08:17 GMT 1
"Lige nu," Nightie smilede træt, men glædeligt. "Lige nu, driker jeg hvad som helst. Du må selv vælge, jeg stiller ingen krav." Hun tog sig til hovedet, beklagede sig indvendigt over manglen på en tur i havet og manglen på søvn. Men det irriterede hende også, lidt, at hun ikke kunne samle sine tanker om Élans situationen. Det var jo faktisk ret alvorligt..! Hendes øjne gled hen over indgangshallens vægge, som hun efterhånden havde set så mange gange før. Kedeligt nok, var der ingen specielle farver der spillede ind og ændrede synet, eller noget som helst. "Nå.. Så må Mara vente.."
|
|
|
Post by Administrator on Mar 2, 2009 18:44:09 GMT 1
"Jeg er glad for at du forstår det, Nightie..!" Han smilede venligt til hende. men kunne åbenbart ikke lade være med at mumle "Du bliver sikkert heller ikke så glad for den brækkede næse..!" "Sir Élandir, sir?" Pigen brød ind med et forsigtigt smil. "Jeg går ud fra at de drikker en høj alkohol-procent?" "Hvis du absorlut ikke kan lade være med at omtale mig 'sir', så vær venligt i det mindste kun at gøre det en gang pr. sætning." Hun blev rød i kinderne. "Men ja, jeg er jo elver. Død over langsom påvirkning!" Hun smilede lidt, og gik så hen af gangen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 2, 2009 20:58:11 GMT 1
"Hvem har en brækket knæhase?" Nightie kiggede lettere forvirret på elveren. "Og er der overhovedet noget der hedder dét? Man kan da ikke brække sin knæhase.." hun mumlede det sidste stykke af sætningen indtil den helt forsvandt, ud i det rene ingenting. "Nå, ligemeget. Synes du ikke at du burde skærpe dit drikkeri en tand, hva'? Det ender med at du drikker dig fra vid og sans! Og Guderne ved, at det har du ellers meget af..!"
|
|
|
Post by Administrator on Mar 2, 2009 21:03:24 GMT 1
"Bare rolig - jeg er elver." Han lod bevidst som om at han ikke hørte første spørgsmål. "Det kan muligvis lyde som verdens ældste undskyldning, men det passer i bund og grund meget godt... Desuden så drikker jeg ikke nær så meget som Ronakk, men det er en helt anden snak*."
*:Okay? Er det mon noget der går Nightie på? ... Smart af ham at dreje den væk fra sig selv..!
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 2, 2009 21:24:34 GMT 1
"Ja, det skal han altså holde op med. Drik noget vand i stedet - Vand er livgivende!" Nightie slog demonstrerende ud i luften med sine hænder. Mænd, mennesker og deres vaner. Stædige væsner! "Jeg forstår slet ikke han kan drikke så meget, faktisk. Hvis han går hen og bliver afhængig af det splat, så kan jeg godt sige dig, at det bliver meget slemmere for ham, end bare afhængigheden."
|
|