|
Post by Administrator on Mar 2, 2009 21:31:32 GMT 1
"Hvis du skal forhindre det, så skal du skynde dig godt og grundigt!" Élan kunne ikke lade være med at smile lidt af det. Tjenestepigen, som elveren igen havde glæmt navet på, kom gående med en bakke af en slags. 3 glas, hvoraf et det ene var vand. Det første Élan gjorde, da hun nåede hen til dem, var at tage glasset og smide halvdelen af vandet direkte i hovedet på Nightie. Han begyndte at grine højt, da han så hendes ansigtsudtryk et øjeblik efter. "Undskyld, men dine øjne har skreget 'vand!' hele dagen. Jeg kunne simpelthen ikke lade være. Hvordan har du det? Åh, og tak for serviseringen, Sweetheart." Det sidste var selvfølgelig rettet mod Tjenestepigen, som smilede stort og nejede.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 2, 2009 21:50:30 GMT 1
"Du er da godt nok noget af det mest underlige.." Nightie ville normalt ikke have brudt sig om at få hældt vand i hovedet på den måde, men lige nu kunne hun ikke benægte, at det havde hjulpet en lille smule. "Tak for det. Det var tiltrængt, mere end du aner." Hun tørrede nogle vanddråber af sit tøj, men gjorde ikke det store ud af det. Hun nød helt, at hendes element trak ind i hendes omgivelser igen.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 2, 2009 21:57:13 GMT 1
"Men noget af det mest charmerende, har jeg fået at vide!" Han gav hende et overdrævet uskyldigt smil, inden at han ragte ud efter et andet glas, som pigen holdt. Et vinglas med helt uhyggelig mørkerød vin. Han smagte lidt på det, men skiftede så totalt emne. "Administrator-grøn, det klæder mig da meget godt, ikke?" Han trak lidt på skuldrene, så hun muligvis lagde mærke til hans ny-udleverede kappe.
(Elvernes farver er Hvid og gul, mens at Menneskernes farver er Sort og Grøn. Ganske simplelt.)
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 2, 2009 22:14:31 GMT 1
"IHH, JO!" Nightie blev lynhurtigt begejstret og hoppede næsten rundt om Élan, for at komme til at beskue hans kappe. "Man kan sige meget om landvæsener.. Men de ved hvordan man laver tøj. Og tak Guderne for det!" Hun skyndte sig hurtigt at ignorere billedet af en verden uden tøj, da hun helt sikkert vidste, at det ikke ville se ud som på havbunden. Folk der fra var simpelthen bare bygget bedre til nøgenhed. Bare se på hende selv, for eksempel.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 3, 2009 14:34:26 GMT 1
"Jeg skulle jo også have haft den opligatorieske, sorte kappe på, men det gik ikke." Han smilede lidt forlegent. "Spørg mig ikke hvorfor, men høj-elvere kan simpelhen ikke holde ud at gå i sort. Det er som gift for os, af en eller anden grund. Men det problem må jeg jo bare løse senere... Jeg glæder mig til at se Aridóri's* ansigtsudtryk når han ser mig i denne hér farve - han går garenteret helt amok." Han smilede halv-ondskabsfulgt ved tanken. En elver der åbenbart satte loyalitet højt.
*En af de 3 elvere.
(Jeg foreslår, at vi bare springer den næste halve time over? ^^ Det er sikkert i orden, at springe lidt i tiden, det er der ingen der lægger mærke til! xD)
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 6, 2009 21:24:50 GMT 1
(Jojo, det gør vi bare. xD)
Nightie skulle til at hoppe yderligere flere gange rundt om Élan, men så var der pludselig en hel masse mennesker der begyndte at løbe paniske rundt. De råbte op og så virkelig ud som om de skulle til at dø. "..Hvad sker der?"
|
|
|
Post by Administrator on Mar 6, 2009 21:41:57 GMT 1
Élan svarrede ikke, men gik hen mod porten. På den anden side stoppede han op, og så på noget udenfor. Ad'ronakk kom gående fra et sted udefra, og han stilede sig ved siden af elveren og så i samme retning som ham. Tjenestefolkbegyndte at løbe i alle retninger, som ikke var mod pladsen uden for. Endten havde de fået ordre på det, eller også var de rædselslagne. Man begyndte at kunne høre lyden af en 2-3 heste udenfor.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 6, 2009 22:18:06 GMT 1
"Here comes the parade!" Udbrød Nightie og tilsluttede sig de andre. "Hvad sker der? Hvor mange er der? Hvor er de?" Hun måtte abstrahere lidt fra alle de andres reaktioner. Så der var ikke så meget andet at gøre, end at lalle lidt. "Hvad gør vi nu?"
|
|
|
Post by Administrator on Mar 6, 2009 22:47:57 GMT 1
Ad'ronkk nikkede ned mod pladsen. Et øjeblik senere, kom 4 personer riddende på heste. 3 hvide og 1 mere brunlig. I hvide kapper, selvfølgelig. Élan så ud som om at han kunne drætte død om hvert øjeblik, men bed det åbenbart i sig. De 3 af personerne gjorde en fin antré ved at vende hestene rundt midt på pladsen,og hoppe af på en elegant måde som var langt fra menneskelig. den 4 person blv siddende på sin hest. Ad'ronakk og Élan stod bare i porten og ventede på at de skulle komme nærmere. En af elverne gik forest, som om at han var højere stillet end de andre 2. Mørk, rødt hår lang ned til hver side fra den hvide hætte, der sad på kappen. Da han var et godt stykke henne mod porten, trak han hætten bagover og viste sit ansigt. Han havde skarpe, grønlige øjne og et blik der ville blæse på alt andet end ham selv. Der var flætninger i det ret lange, røde hår, med perler ind imellem og han var på højde med Élandir og Ad'ronakk. I hans ene øre hang en ørering af guld og nogle grønne fjer der passede til hans øjne. 2 andre fulgte efter ham.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 31, 2009 17:09:40 GMT 1
"Hvorfor skal de altid være så elegante og fornemme? Man ser jo aldrig en slem person i dårligt udseende. Det er faktisk ret dumt.." Tænkte Nightie til sig selv og stod lidt bagved/ved siden af Ad'ronakk. Og det fandt hun da også tildels nedgørende, men nu var det ikke hende der bestemte, og hun skulle udgøre en ydmyg rolle, som Ad'ronakks lille fikse* ting.
*fikse fiske, HAHA! xD
|
|