|
Post by Administrator on Mar 31, 2009 17:17:17 GMT 1
"Vær hilset Sir Ad'ronakk, Sir Élandir." Den rødhårede var nået hen til de 3 og han smilede formelt til dem. "Og de må være Lady Niphedoria? Mig en ære - menneskene snakker om Dem helt til de yderste grænser, ved De nok." "Aridori..." Mumlede Élan, og det var lige før at man kunne se ubehagen i ham. "Stadig hår så vildt som en anden skovelver*, ser jeg?" Han satte et spottende smil op. "Stadig for stædig til at skære det af?" En af de 2 andre elvere slog også hætten tilbage. Han var lidt lavere end de andre. Han havde skulderlangt hår og et lidt piget ansigt. Desuden måtte han være en del yngre end de andre.
*: Højelvere ser Skovelvere som en mindre intilligent og 'beskidt' race. Bare lige for at få det på plads.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 1, 2009 14:53:19 GMT 1
Så omflirtet man kunne føle sig, så irriteret kunne man også følelse sig, fandt Nightie ud af. Hvem troede den elver han var? Sådan at stå og sige den slags til hende! Sikke en idiot. Hun vendte blikket mod den 3. elver, der var knap så fremtrædende som de andre. Hans ansigt var hverken glad eller følelsesladet på nogen anden måde, men flot som elvere altid var. Han kiggede ned på hende og så ud til at være ligeglad, både og. Han trak lidt på smilebåndet, men hvordan det skulle tolkes, vidste hun ikke. Hans hår var lidt kortere end den unges, og så var det platinblond. Ret typisk.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 1, 2009 15:02:21 GMT 1
Et sted bag dem hoppede den 4. elver roligt af den brunlige hest. Han havde helt sikkert ikke travlt med noget... "Jeg ser at du værken er i lænker eller i beskidt fængsels-tøj, Élandir, så du må have en meget god forklaring på hele denne her redelighed." Den rød-hårede elver så undersøgende på Élan. Ad'ronakk rømmede sig, og tiltrak sig dermed opmærksomheden. "Lad os fortsætte denne samtale indenfor i Lady Ad'mina's selvskab, skal vi?" "Med glæde..." Den rødhåret så tilstrækkeligt længe på Ad'ronakk, skubbede fornærmende til Élan da han nærmede sig porten og buggede så for Nightie, inden at han gik ind forbi hende. Det sidste selvfølgelig med et varmt smil og et venligt "Lady Niphedoria." Élan stirrede ondskabsfuldt efter elveren, men havde åbenbart beslutet sig for at vente på den sidste, som nu også var på vej over mod dem. Ad'ronakk gik ind sammen med de 3 andre elvere.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 1, 2009 15:51:45 GMT 1
"I det mindste opfører de sig fint overfor mig.." Mumlede Nightie til sig selv, og fortsatte med at kigge på den blonde af de 3 elvere. Måske fordi han blev ved med at kigge tilbage på hende og smile. Og det fandt hun da en lille smule klamt. "Skal jeg gå med, eller blive væk?" Spurgte hun Élan og smilede til ham. Hendes rolle blev mere og mere underkuet. Først Ad'ronakk, så ham den underlige og irriterende og så Élan. Nu varede det sikkert ikke længe, inden hun skulle vaske nogens fødder.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 1, 2009 16:31:24 GMT 1
Élan stod lidt og stirrede på personen der nærmede sig, som om at han var i sin helt egen verden. Han sukkede og trak på skuldrende. Han satte et venligt smil op til Nightie. "Det må du selv om." Elveren trak hætten tilbage, og uanset hvad man havde ventet, så var det i hvert fald ikke dét udeende. Det var en dreng på ca. Nighties alder - måske endda lidt ældre. Hans hår stod til alle sider som en manke. Det var brunligt, men med helt lyse striber ind imellem. Drengen var høj, men ret spinkel i det og hans øre afslørrede at han var halv-elver. Og det skræmmende var at han lignede Élan helt utroligt meget. Drengen gik op af de få trin, og så ikke på hverken Nightie eller Élan. "Hej igen, far*..." "Længe siden, hva', Sønnike?" Élan's stemme var munter, men hans ansigt afslørrede at han ikke kunne være mere ligeglad med personen der stod ved siden af ham... *: Oh... My... GOD!!!
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 1, 2009 17:34:44 GMT 1
"..!" Hvis det ikke var fordi Nightie havde lært at holde totalt chokering lukket langt nede i sig selv, så ville det være nu hun var syret helt af. Havde Élan en søn?! HVAD?! Og på hendes alder, sådan cirka! Åh ved Guderne, og ham havde hun jo.. Ja. Hun havde jo været sammen med ham! Hvor perverseret og pædofilt!!* Nightie glemte næsten at holde op med at smile, men tænkte at det nok ville være bedst, hvis hun ikke lignede en hjernedød torsk i lige dette øjeblik. Nu måtte verdenen da snart falde sammen.
*: Tihihi, hehe, haha. xD Jeg morer mig. Slet ikke fordi hun selv var skyld i det. -.-'
|
|
|
Post by Administrator on Apr 1, 2009 17:46:56 GMT 1
"Gør mig en tjeneste og hold lav profil, gider du?" Élan stirrede ligegyldigt frem for sig. "Mennesket, Ad'ronakk, lad ham ikke se dig. Hvis han gør, så får han mare en dværg på tværs..." "Jeg skylder dig ikke noget." Bed han af sin far*. De var stille lidt, men det endte alligevel med at han trak hætten op om hovedet igen. "Élandir, din [noget på elversprog], få dit selvophøjede fjes herind, gidder du?" En utoldmodig stemme lød inde fra salen. "Siden at det nu er dig der spørger så pænt, Aridóri." Han sagde det med en sukkersød, dræbende ironisk stemme. Drengen drejede hovedet og så på Nightie. "Sirene, fra en af de højere stillet stammer, godt oplært, har til og med talent...**" Analyserede han, med kun et halv-imødekommende blik. "Mig en ære." *Jeg kan slet ikke finde ud af at skrive det ord om Élan!! ** Prøv lige at være synsk..?
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 1, 2009 17:54:47 GMT 1
"Du skal ikke analysere mig uden at få lov først." Kommenterede Nightie på den viden hun lige havde fået om sig selv, men som hun faktisk godt kendte lidt til i forvejen. "Det er lidt uhøfligt. Men tak alligevel." Hun smilede akavet, men fortsatte. "Nåda.. Jeg har aldrig hørt noget om dig. Ehm.." Pause,.. HVor var det dog svært at snakke med sådan en person. "Hvor gammel er du lige?" Man ved jo ikke noget om hvor gamle sådan nogle er, udover at de alle er mega gamle.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 2, 2009 14:54:10 GMT 1
"53..." Mumlede han med et træk på skuldrende. "Jeg er sådanset bare et produkt af Élandir og hans tidligere horre's uforsigtighed... Du kan kalde mig Níron." Han holdt en lille pause. "Og til din orrientering så er jeg her ikke for min fars skyld - jeg havde håbet på at kunne se biblioteket her i byen." "Nightie, vi går til rådssalen." Ad'ronakk smilede venligt til Nightie, men var åbenbart allerede ved at blive godt træt af elveren der åbenbart hed Aridóri.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 28, 2009 19:59:26 GMT 1
"Okay, Ad'ronakk, er det muligt at jeg kan gå lidt rundt med ham hér istedet?" Hun smilede sukkersødt til sin mand, mest fordi det plejede at virke. "Jeg tror jeg ville dø inde i den rådssal. Og du har allerede blæret dig nok med mig, har jeg ret? Ja, jeg har." sagde hun beslutsomt og var næsten allerede på vej udenfor.
|
|